Elektra
Elektra je komiksová postava známá svým mistrovstvím v boji se svými ikonickými čepelemi sai. Pochází z Řecka a byla vychována v gildě zabijáků, což z ní dělá nebezpečnou a chladnokrevnou vražedkyni. Je často spojována s Daredevilem, se kterým má složitý vztah, plný lásky i nepřátelství. Elektra byla zabita Bullseyem, když ji probodl její vlastní zbraní. Později byla oživena pomocí mystických sil klanu The Hand, kteří ji chtěli ovládnout jako svého dokonalého zabijáka. V průběhu svých příběhů se Elektra několikrát ocitne na temné straně, kdy pracuje pro různé zločinecké organizace. Její morální kompas ji ale vede zpět ke světlé straně a ochraně nevinných.
- Životy: 7/9 (Elektra má v základu 7 životů. Po jejím poražení je oživena ještě silnější.)
- Útočnice na blízko
- Pohyb: 2
- Speciální dovednost: Před oživením: Nevydnocuj efekty se symbolem ruky na svých kartách. Když je Elektra poprvé poražena odstraň ji a její pomocníky z mapy. Oživ ji na začátku svého příštího kola. Po oživení: Otoč počítadlo životů. Zamíchej odhazovací balíček do dobíracího. Umísti Elektru a její pomocníky zpět na herní plán tak, aby byl každý bojovník v jiné zóně. Vyhodnocuj efekty se symbolem ruky na svých kartách.
Pomocníci: 4 bojovníci klanu The Hand
- Životy: 1
- Útočníci na blízko
Schopnost Elektry zemřít a znovu se oživit je klíčovým prvkem jejího herního stylu. Klíčem k úspěchu je správně využít její první i druhý život. Začíná s velmi nízkým zdravím, takže je důležité dávat pozor aby nebyla příliš rychle vyřazena. Její balíček obsahuje pouze 20 karet, což je nejméně ve hře. Pokud před svou první smrtí neprojdeš dostatečnou část svého balíčku, dostaneš se do značné nevýhody. Pokud se ti naopak podaří projít celým balíčkem, získáš významnou výhodu, protože soupeř vyčerpá svůj balíček karet o dost dřív než ty.
Elektra je jedním z nejunikátnějších hrdinů ve hře. Hráči mohou mít problém udržet ji naživu během první fáze boje. Nicméně v rukou zkušeného hráče může být jednou z nejlepších postav ve hře.
Silné stránky:
- Může vyhrát hru pomocí vyčerpání soupeřova balíčku skoro proti komukoli.
- Útočné karty s vysokou hodnotou.
- Karty se po jejím oživení výrazně zlepší.
Slabé stránky:
- Nízká hodnota zdraví před oživením.
- Slabé karty před oživením.
- Bude ve značné nevýhodě, pokud její oživení přijde příliš brzy.